piątek, 30 października 2015

Od miski69: "Może jakieś zdjecie na tapete?"

2 komentarze:

  1. Ciekawy blog. Uwielbiam wypatrywać raczkujące dobre blogi, bo mogę być fanką nr.1 :) Sama kiedyś pisałam o Ari, ale było to już po tym jak się zmieniła. Przestałam ją lubić tak bardzo jak się dowiedziałam, że jest Kabalistką, ale nie stała się moim wrogim, czy coś... Teraz wiem o niej bardzo dużo. Dalej ją lubię. Aczkolwiek wolałam ją kiedy dopiero zaczynała grać w Victorious, Była wtedy bardzo zabawna i nie była taka ciemna...(opalona) xd Ale dobrze że się stała sławna, bo wtedy dopiero ją zauważyłam. i mogła rozwinąc karierę muzyczną...
    Wracając, to fajny blog :D Tylko chciałabym, żebyś w swoich postach zawierała więcej informacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje i uwzględnię twoją uwagę :)

      Usuń

Proszę o kulturę!
Z poważaniem Domiss i Litheaa